Några bilder.

Tänkte visa några bilder från min språkresa för er som fortfarande kollar in här på bloggen. I den engelska staden Oxford bodde jag om jag inte berättat det innan. Det var hur mysigt som helst, och jag rekommenderar det verkligen till alla.


Mitt lilla rum (bodde i ett typiskt engelskt radhus, så alla rum var rätt små) som jag delade med två italenare. Bästa rumskamraterna man kan tänka sig, saknar dem.

Karaoke en kväll. Hon i röd jacka var en av dem som jag bodde med förresten.
Madde.
Mattias.
Hittade ingen bra bild på det, men samma dag som midsommarafton ägde rum så lärde vi i alla fall engelsmännen och italienarna hur man firade midsommar på svenskt vis. Vi dansade kring en lyktstolpe och sjöng små grodorna, haha!

Såhär såg en del av vardagsrumet ut.
Och såhär kunde en rätt typisk middag se ut. Mina italienare som jag bodde med tyckte förresten att precis all mat var för kryddat och stark. Skrattade lika mycket vid varenda måltid.
Vi åkte till London en dag!
Shopping. Först Hollister och Gilly Hicks en stund.
Mina finaste Åsa och Matilda. Och en Hollister-kille.
Vinkade till två killar på Abercombie and Fitch.
Åkte till en outlet med några personer dagen därpå.
Bowlade.
Och Maja slog strikes hela tiden.
Fikade med Matilda. Saknar henne så himla mycket, vi hängde varenda dag på resan och nu kommer vi inte ses på ett bra tag eftersom att hon bor i Skåne. På riktigt, gråter när jag tänker på det. 
En dag (samma dag som jag fyllde sexton år!) så åkte vi båtar i floden.
Matilda, Amanda och Elvira.
Jag, Amanda, Matilda, Åsa och Maja gick ut och firade min födelsedag! Visar fler bilder någon annan dag. Vi ses snart ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0