Resten av bilderna.

Nu är det dags för resten av bilderna från min språkresa!
"Skolavslutning"
Och vi alla fick fina high school graduation-hattar som jag velat ha typ hela mitt liv.
Jag, Åsa och Matilda tog bilder i en fotoautomat.

Såhär kunde ett typiskt bostadsområde där man bodde se ut..
Åsa och Matilda utanför Matildas hus. Har sagt det förut, men alltså jag saknar dem verkligen. Speciellt nu när man kollar på gamla bilder och filmer. Vi kommer i alla fall förhoppningsvis ses ibland alla tre under året. I september till exempel, då EF har återträff!
Hela gruppen åkte till en stad som heter Bath en av de sista dagarna.

Matilda, Ellinor, Maja, Amanda, Alexandra och Åsa.
Matilda somnade på tåget hem. Har typ tusen bilder från alla tillfällen som hon somnade på allmäna platser, hahah!
Två sjukt söta små pojkar som stod och spelade/sjöng på gatan en dag.
Sista bussresan in till Oxford från bostadsområdet. Längst fram på överväningen på dubbeldäckaren!
 Emma.
Sista kvällen.
Och så var det dags att åka hem helt plötsligt och det var hur sorgligt som helst att säga hejdå till min värdfamilj, men ännu sorgligare att säga hejdå till min språkresegrupp när vi skiljdes åt i Sverige. Rekommenderar verkligen alla att åka på språkresa nu, det var miljoner gånger bättre än vad jag förväntade mig att det skulle vara och jag har fått hur många obetalbara minnen som helst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0