I FESTIVALVIMLET

Hej alla Linneas läsare! Denna gång är det inte Linnea som bloggar utan istället är det jag, Nicole som gästbloggar! :) Om ni har tid över kan ni gärna slinka förbi min blogg, här!

Anledningen till att Linneas blogg har stått stilla ett tag nu är för att den lilla lyckosten är i Hultsfred tillsammans med Siri! Jag har försökt prata lite med henne men teckningen suger och hon kan tyvärr inte mobilblogga (hon är arg).. Men det verkar som dem båda har det hur bra som helst där! Igår såg dem dessutom The Kooks.. Inte alls avundsjuk.. På söndag kommer dem i alla fall hem och jag har första tjiiiing på dem, haha! Puss! /Nicole 


I love you, my friend!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0