Summer 2012


En endaste liten dag kvar tills sommarlovet börjar. Det känns aningen sjukt med tanke på att det under hela terminen känns så himla långt bort på något vis. Den här sommaren kommer bli den bästa sommaren i mitt liv. Det måste den bli. Jag vet att jag vanligtvis säger så inför varenda sommarlov, men den här gången menar jag allvar! Den här sommaren ska bli så bra. 
Min sommar börjar med mitt livs första festivalbesök. Hultsfred närmare bestämt. Ska bli så himla kul!
Efter det packar jag en stor resväska och sätter mig själv på ett plan till England. Språkresa i en halv månad. Förstår inte riktigt själv hur jag vågar, men det gör jag förhoppningsvis, haha! Jag ska verkligen försöka bli bäst på engelska inför gymnasiet.
I stort sett hela juli kommer tillbringas på mitt lilla lantställe. En av veckorna i juli ska Caroline komma på besök, längtar!
I augusti packar jag en till resväska och sätter mig på ett plan tillsammans med en grupp galna konfa-kompisar påväg mot Frankrike. Vi ska åka på läger i södra Frankrike i en vecka. Älskar mina fina vänner som jag kommer åka med, så det lär bli en rätt minnesvärd resa.

Så! Nu vet ni var jag håller hus i sommar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0