fem saker:

♥ Jag älskar att vara helt ensam hemma i lägenheten när jag kommit hem från skolan. Fast jag hatar att vara ensam hemma på kvällarna.
♥ Fredagar är absolut den bästa dagen på veckan enligt mig.
♥ Jag stör mig tyvär väldigt väldigt lätt på vissa saker.
♥ Jag har ända sedan jag fick min första veckopeng alltid varit kick-ass på att spara.
♥ Har extremt svårt att leva i nuet, skulle nog aldrig kunna säga, "jag skiter i det här provet och ämnet just nu, för tänk om jag dör imorgon?" fast jag egentligen skulle vilja vara en person som kunde säga så lite oftare.

Kommentarer
Postat av: emma

haha jag är precis likadan på allting! :)

2012-03-11 @ 21:41:00
URL: http://emmakarlsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0