Tistag 20.

Hej på er. Idag har jag nästan brutit nacken på idrotten, (skojar inte, kunde se mig själv sittandes i en rullstol för resten av livet, de få sekunder innan jag nästan trillade i golvet!! Haha!) haft en halv-konstig uppvisning på musiklektionen, blivit skiträdd för en gubbe som stirrade och log peddoléende mot mig i vad som känndes som tusen år, och en massa annat. Nu ska jag... *trummvirvel* ... plugga matte!

Vi fick i alla fall bästa betyg på vår redovisning på musiken, så vår lärare var road antar jag, haha!


Kommentarer
Postat av: Emma

Linneaaa, svara på fb!

2012-03-20 @ 21:40:38
Postat av: Mask

HAHAHAHA, vad had ni för dans egentligen? c:

2012-03-21 @ 15:09:14
URL: http://imnosuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0