Till alla som äger en safariväska.

PLUGGPAUS!  
Jag och Nicole har bestämt att vi ska publicera ett inlägg var i veckan, om något vi stör oss jättejättemycket på. Här kan ni läsa Nicoles klago-inlägg om Martin Björks (och förresten alla andra modemedvetna, praktiska eller helt enkelt vanliga stackars människor som köpt detta föremål och som från och med nu kommer sjunka lågt i Nicoles ögon) lilla "safariväska", eller som vi andra personer kallar det: mobilhalsband eller mobilväska. Jag har lite panik, jag måste komma på något att klaga på jag med! Ni får se snart...

På tal om absolut ingenting, älskar alla dessa teenage-posts. Känns som om dem skriver om mig, haha! Så känner nog rätt många antar jag ♥

Kommentarer
Postat av: nicole

I VECKAN? Haha jag vet vad jag kommer tänka på när jag inte kan somna..

2012-03-08 @ 20:52:13
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0