När livet stannar för en sekund.

För en stund sedan berättade min pappa en enormt tragisk sak som hänt inom familjen. Någonting som inte berör bloggen så mycket, eftersom att jag i stort sett aldrig skriver om min familj i bloggen, men fortfarande någonting som gör ont. Jag har i alla fall haft turen att få växa upp tillsammans med en stor och fin släkt, varenda sommar i mitt liv, och kommer aldrig glömma hur mycket det betytt för mig. Ens familj är tryggheten, det är någonting som inte går att förneka. Älskar min familj över allt annat i världen.

Någonting som däremot gjorde min kväll till det bättre är att nu är två biljetter till Hultsfredfestivalen bokade! Kan knappt tro det. Jag och Siri beger oss ner till Småland om endast några veckor. Längtar så himla mycket! ♥


Kommentarer
Postat av: Carro

Omgomgomg, vad är det som har hänt?! <3

2012-05-23 @ 22:43:05
URL: http://oohsnap.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0