Och ännu ett inlägg som visar sig vara en mobilblogg..

Denna måndagskväll kommer till mestadels spenderas tillsammans med en dator och en godispåse. Varför? Jo därför att jag har en gigantisk uppsats om amish att skriva tills på onsdag. Och jag kommer inte hinna skriva någonting imorgon kväll eftersom att då ska jag se det näst sista avsnittet av desperate housewives (jag vill inte att det ska ta slut, gråter nästan för tusan!!) och GCB. Så var det med det. Och mitt internet på datorn är väldigt väldigt väldigt segt, därav mobilblogg tyvärr! Nu ska jag börja med uppsatsen, kram.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hoppas du blir klar med din uppgift och att den blir bra :)

2012-05-22 @ 14:41:43
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0