helg.

Hallå där. Har ni haft en bra helg? Min fredagskväll hade väl kanske minst sagt kunnat varit bättre, men igår var ändå bra! Fikade med Åsa på eftermiddagen och träffade favoriterna Nicole, Siri och Saga på kvällen. Vi gick först och såg Paranormal activity 4 (en av de läskigaste filmer jag sett någonsin, sov i samma säng som min lillebror igår kväll för jag var så jäkla rädd, haha) och efter det drog vi till Vasastan och träffade Vendela! Nu väntar allt plugg jag skjutit upp under veckan eftersom jag "ändå ska plugga jättemycket på södag". Kan nämnas att jag inte ens börjat med en enda hemläxa än så länge!!

Kommentarer
Postat av: nicole

hahaha vilket kaotisk bild xD;p:P

2012-10-21 @ 18:57:48
URL: http://imnicole.blogg.se
Postat av: Rosa

Hej vilken fin blogg du har! Checka in våran med vi är tre tjejer från stockholm :D

2012-10-24 @ 14:45:16
URL: http://www.sthlmgirls.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0