påsklov.

Hej hörrni, nu har jag inte skrivit någonting på min blogg på flera dagar. Måste bättra mig med uppdateringen känner jag. Har i alla fall haft ett par jättefina senaste dagar sedan jag kom hem från landet som jag kan sammanfatta lite kort med ett lol "schema" eller något, för er som undrar vad jag haft för mig eller om jag själv skulle vilja kolla tillbaka i mitt arkiv och komma ihåg vad jag gjorde när jag var tonåring lol.

Tisdag: Träffade Nicole för att kolla lite i affärer och käka lunch på stan. Senare på kvällen tog jag en mysig kvällspromenad med Vicki som jag inte träffat på jättejättelänge.

Onsdag: Tränade med bästa Åsa en stund på dagen och gick hem till Vendela senare på kvällen för att ha mysig filmkväll tillsammans med henne och Nicole.

Torsdag: Fixade en viktig sak inför Spanien i sommar och lunchade med min pappa, mötte upp en fin kille jag träffade på en fest för några veckor sedan på eftermiddagen och tog en promenad längs vattnet med honom (låter så sjukt smörigt jag vet) innan jag träffade Nicole och Vendela och hängde med dem en stund. Åkte hem till Bella för Pretty Little Liars-marathon och spontan sleepover med henne och Jenny senare på kvällen.

Fredag: Hängde med mina mejores amigos Siri och Nicole och tog en mysig fika på eftermiddagen. Behövde dock stressa som fan när jag kom hem eftersom att jag kom på att jag behövde göra ungefär tusen viktiga saker innan jag sedan skulle möta upp Cassandra, Jenny, Bella, Linnea och Jessica för att åka till en fest utanför stan senare på kvällen. Sminkade mig inte ens och blev ändå sjukt försenad.. Festen var i alla fall rätt bra och kvällen belv jättelyckad tillslut haha!
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0