a weekend in february.


Bästa helgen på länge. I fredags var jag, Jenny, Bella och hennes fina tjejkompisar på en sjukt rolig fest i Bromma. Var lite opepp i början av kvällen men det slutade med att jag inte snubblade hem förräns vid halv fyra på morgonen så kul var det minst sagt. I lördags hann jag med att se filmen Life of Pi på bio med min familj, gå på stan och handla lite nya kläder och fika med Siri och Nicole innan jag gick hem till Saga för att ha Harry Potter-kväll. Sov även över där, det var jättemysigt! Idag har jag mest tränat med Vendela och Nicole och pluggat lite. Nu ska jag sova. Puss hörrni ♥

Kommentarer
Postat av: nicole

jag och vendela ser mest ut som två monster i bakgrunden xP;p

Svar: Hahahah :pPpPppp
favoritelife.blogg.se

2013-02-11 @ 20:29:24
URL: http://imnicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0