a week-end in january

Hej hej. Har haft en rätt bra helg som startade med att jag träffade bästa Jenny och Bella i fredags kväll. På lördagen åt jag ute med mitt fina lilla tjejgäng, och idag har jag mest gått igenom lite plugg samt varit ute hos en kennel vars kommande valpar vi eventuellt kommer att köpa en av (!) den här våren. Känns helt overkligt egentligen. Jag har velat ha hund i hela mitt liv, och nu är mina föräldrar nästan hundra procent på att det äntligen blir av! Blir helt lycklig bara jag tänker på det, puss! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: nicole

asså, somsagt. Jag kommer bli stammis hemma hos er <3 <3 <3

2013-01-20 @ 23:30:19
URL: http://imnicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0