måndag

Hej hej. Hoppas ni haft en trevlig måndag. Min har varit lite sådär. Jag blev i eftermidags bestulen på exakt alla mina kontanter i min plånbok, vilket inte var en särskilt liten summa för en gångs skull.. Pengar jag tjänat ihop själv genom båda mina jobb under en ganska lång tid. Hade gråten i halsen hela vägen hem, men jag antar att det enda som hjälper nu är att kavla upp ärmarna, jobba ännu hårdare och vara mer försiktig i framtiden. Förstår dock fortfarande inte hur man kan leva med sig själv efter att man stulit någonting. Sjuka jävla människor.
Hursomhelst, förutom att bli bestulen så fikade och gick jag i affärer tillsammans med Jenny i eftermiddags, och strax innan middagen så tränade jag med Siri och Nicole! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0