Happy

Vanlig skoldag idag, eller juste, vi hade klassfoto. Orkar inte berätta, men..... Imorse så hände världens bästa sak. Pappa satt och läste tidningen som vanligt och sen så sa han ba, " The Kardashians kommer på tv imorgon" Och ni vill inte veta hur glad överlycklig jag blev, haha. Jag skrek typ " JAAAAAAAAA!!!!" ( det brukar bara sändas i USA) Så då vet ni var ni hittar mig imorn, framför teven med uppspärrade ögon. Nejmen jag älskar det programmet, jätteunderhållande. Kolla på det, ni kommer aldrig att ångra er. Fredag, kl 17:00 på kanal 5.


Kommentarer
Postat av: Siri

jag ska kolla! :D

2010-08-27 @ 16:30:58
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/
Postat av: Saga

Haha! Jag såg det nyss :) Det var bra! Men jag gillar inte the kardashians nu..... Haha

2010-08-27 @ 18:33:38
Postat av: zetzeeeeeeet

fett bra ^________^

2010-08-31 @ 22:05:10
URL: http://awsomeneardyninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0