Hejsommar

I eftermiddag var jag med Siri och Nicole, vi sprang runt i lite affärer, jag själv hade inga pengar med mig, haha så jag fick vara smakråd åt mina vänner istället.
Här kommer några bilder:








Ignorera mitt ansikte.




Mupp-Linnea ;)


Vi stannade och fikade på ett café med ganska fin utsikt.








Inne på Zara, btw, jag såg Tyra Sjöstedt där inne, det är andra gången, följer hon efter mig eller?! Haha :)
Jag är fortfarande skitsur på mig själv för att jag inte gick fram och frågade om en bild, aja, det lär bli fler tillfällen.

Dagens outfit: Mina nya jeansshorts, t-shirt från gina, gladiatorsandaler.


Kommentarer
Postat av: nicole

HAHAH! gud vad ful jag var på alla bilder..!

2010-06-17 @ 19:53:45
Postat av: Siri

jag ser helt puckad ut på alla bilder. :D

2010-06-17 @ 20:53:56
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/
Postat av: Carro

asså kan du svara på en grej?? jag bara fattar inteee! du gjorde en ny blogg för att du inte ville visa foton på dig, men nu helt plötsligt visar du en massa foton på dig och ditt ansikte? :S du ville till och med att jag skulle ta bort alla bilder på dig i min blogg, men ändå lägger du ut en massa själv?? :S

snälla förklaaaaraaaa!

2010-06-21 @ 11:46:33
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0