Sommar ♥

Rubriken säger allt, det är sommar!! :D 
Idag hade vår skola ett springtävling, det var skitjobbigt, men jag kom typ på tredje platsen bland tjejerna i min klass, så jag är ganska nöjd. Vi sprang iaf ca 6 km, och jag sprang det på 41 minuter, visserligen inte lika bra som Vickan som sprang på typ 34 minuter tror jag. Haha, men jag är glad för hennes skull.
När alla kommit i mål gick vår klass och fikade i gräset, det var jättemysigt, men som vanligt hade jag glömt mina chokladbollar som jag skulle bidragit med hemma! Jäklar!
Här kommer några bilder tagna med min fula kamera.







Födelsedagsbarnet





Notera på de två sista bilderna, den första (den fulaste) är tagen med min lilla gamla kamera, och den andra bilden är tagen med mammas kamera. Visserligen är ingen av bilderna särskilt vackra, men visst kan man se skillnaden?


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ursäkta men det var faktiskt 32 minuter! haha, :)

2010-06-03 @ 17:49:54
URL: http://viktoriasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0