Stekarna

Hej.
Imorse bestämde jag Siri och Nicole att vi skulle träffas, en solig dag som denna ska man inte vara inne!
Vi tog med oss en filt och lite pengar och gick till en park, där låg vi och stekte i flera timmar, haha.
Såklart tog jag med kameran, här kommer bilder.


Pilotbrillor på.








Solkräm är ett måste.










Siri började frysa så hon lindade in sig i filten. Hahahaha


Asså det här är sista gången på en månad jag träffar dem här galna tjejerna igen, jag frågar min åter hur jag ska klara det. Siri åker till Grekland två veckor, Nicole till falkenberg och öland. Bajs.
Jag ska inte var helt ensam, kan säkert träffa Viktoria nån till gång i sommar, och Carro kommer till Åland i en vecka, det blir skitkul!!!


Kommentarer
Postat av: nicole

Inte jag heller! :( <3

2010-06-23 @ 23:35:43
URL: http://nickiticki.blogg.se/
Postat av: viktoria

Kommer att åka till fuerteventura på torsdag nästa vecka. hemma en vecka efter.

2010-06-24 @ 15:09:23
URL: http://viktoriasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0