Har tråkigt

Vad heter du? - Linnea
Vart bor du? -  Ehh, jag skriver på svenska?

Hur gammal är du? - 14 om några veckor! :)
Fyller år? - 28 juni
Brukar du läsa horoskop? - om jag har tråkigt
Favoritdjur? - Hundar
Vad spenderar du med pengar på? - Shopping och sånt
Senaste konserten? - Ingen aning, haha

DIN SÄNG:
Antal kuddar i sängen?
- En för tillfället
Antal timmar sömn inatt? - 7-8
Enmannasäng eller Dubbelsäng? - Dubbelsäng
Vem sov i din säng inatt? - Jag
Vilka kläder sover du i? - just nu ett stort linne och mjuka shorts

MAT:
Kan du baka bullar? - Med mammas hjälp :)
Mc donald's eller burger king? - Älskar båda..
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Jag dricker vit mjölk... Hahahaha, typiskt min humor
Vad åt du till frukost? - flingor, ett halvt äpple, juice, vitamintablett
Kan du laga mat? - Jag älskar att laga mat, men är väldigt dålig på det, heh
Vad åt du senast? - Glass

MOBILEN:
Hur svarar du i mobilen?
- Hallå det är linnea
Vem sms:ade du senast? - Saga 
Vad skrev du till henne/honom? - Jaa! Va bra :)
Vem ringde dig senast? - Siri
Vad sa den som ringde dig? - Hon frågade om mitt itunes-läsenord
Sms:a eller Prata? - Beror på vem
Längsta telefonsamtalet? - 1-2 timmar kanske?

VÄNNER OCH KÄRLEK:
Sagt "jag älskar dig" och menat det?
- Ja
Har du varit kär? - typ, eller jag vet inte..
I Vem? -
Gillar du någon? - tror inte det
Är du tsm med någon just nu? - Nej
Gråtit över en kille du inte kunnat få? - haha, säkert, men det var för läääänge sen

Har du fler vänner än bästavänner? - Japp <3
Har du och dina bästavänner bråkat om samma kille? - Nej

FAMILJ:
Har du syskon? - världens bästa lillebror
Vad heter han? - Han börjar på A
Vill du ha fler syskon? - Nej, haha
Är dina föräldrar gifta? - Ja :)
Har du rymt hemmifrån? - Nej
Älskar du din familj oavsett vad som händer? - Min familj betyder allt för mig, skulle aldrig kunna sluta älska dem!

Listan är kopierad från Ninas blogg, Viktorias kompis :)

Kommentarer
Postat av: Carro

aww, love you cutie<33 ^-^

2010-05-26 @ 21:25:57
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0