I love

Jag är nog liiiiite efter tror jag, jag märkte först nu att Foki var i New York, haha, den lyckosten. Har som sagt varit där en gång förut, det var underbart. En av mina favoritstäder, shoppingen var fantastisk, maten var sådär riktikgt onyttigt god, och alla var jättetrevliga. Vill tillbaka dit någon gång i mitt liv, och det ska jag.
Jag åkte inte dit med min familj, utan med mina vänner och min dåvarande kör.
Just nu tjatar jag lite på mamma och pappa att vi ska åka dit, mitt största argument är att min 11-åriga lillebror aldrig varit där, haha, inte för han är så jätteintresserad som jag då, men vafan ;)

Shit va mycket jag skrev, när man är läxfri ska man ju passa på, hah :)
Här kommer några bilder:








Kommentarer
Postat av: Siri

Of course. :) Du får hälsa indierna från mig! ^^

2010-05-31 @ 19:00:17
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0