Prao

Hejhej!
Idag har jag och bästis Carro praoat vår första dag på Bik Bok. En klädbutik för er som inte vet, hihi. I början av dagen var det inte så mycket folk, vi vek mjukiskläder medans vi pratade och hade det trevligt. Men efter en stund fick man verkligen jätteont i fötterna! En timmes lunch fick vi i alla fall. Den spenderades på donken såklart. Efter lunchen så väntade flera timmar jobb på lagret för min del. Kul. Hehe.
Nejmen det var väl ändå ganska kul. Det roligaste är att två personer på affären hatar varandra, så man får höra på en massa skitsnack så fort den andra tjejen är borta.
Nu ska jag kolla på något program med mina föräldrar, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0