Ensambarn för en kväll

Igår var det tänkt att jag skulle vara med Siri och Nicole, men dem kunde inte, hepp. Haha.
Så jag hade planerat en Kardashian-kväll för mig själv, men sen ringer pappa och frågar om jag vill följa med han och mamma för att äta på älskade Vapiano och se en bio senare. Det erbjudansdet säger man inte gärna nej till, dessutom fick jag för en gångs skull vara ensam, min bror är på klassresa, god bless him, är faktiskt nästan liiite orolig, tänk om han drunknar lixom?! :O
Aja, glömde att ta bilder, sorry :(


Hade lixom lite brist på bilder, hehe.


Kommentarer
Postat av: Siri

Naj, tur att du kunde vara med dina föräldrar iaf! ;) <3 Jag kollade på kardashians igårkväll.. Hehe.

2010-09-11 @ 15:09:53
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0