304

Det här är det 304:e inlägget, grattis bloggen. Jag tror nog att jag har haft en av de bästa dagarna i mitt liv idag, haha. Ska inte nämna allt, är bara allmänt glad. Idag är det fredag (och lov), och efter skolan gick jag, Nicole och Siri ner på stan. Jag och Nicole stannade en stund till på stan och gick runt lite överallt. Det var dessutom jättemysigt väder idag, alldeles soligt och fint! Är skit-hyper-glad för en sak som Siri berättade för mig för en stund sen, men jag tänker inte berätta vad :P haha. 
                       
                                            Tummen upp ifall du också är glad!

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: Hahaha, började garva med tandborsten i munnen... hahahhhah! ;) <3

2011-04-15 @ 23:21:43
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0