En dröm om det värsta som finns.

Thing.26709519.l_largeThing.26709519.l_large
Den här helgen har jag:
♥ Sett/hört Arcade fire.
♥ Klippt ett par shorts av ett par för små jeans.
♥ Ätit tacos.
♥ Sett sista Harry Potter filmen (jag grät ungefär ihjäl mig när filmen var slut)
♥ Varit nära på att köpa en så fin Mulberry Alexa.
♥ Kollat på Lost.
♥ Sovit (!)
♥ Kollat ännu mer på Lost.

Ja det var väl ungefär det. Nu ska jag strax äta middag. Måste bara berätta om en dröm jag hade inatt. Hemsk var den, det känndes verkligen som om det var på riktigt. Berättar lite kortfattat. För ni som inte vet det så är jag extremt rädd för späckhuggare. Jag såg några på Seaworld i Californien för ett tag sedan och höll på att få en hjärtattack. Alltså jag älskar valar och osv, men är så himla rädd för dem.

I alla fall, i drömmen befann jag mig i en liten fiskehamn när jag plötsligt ser en späckhuggare, jag blir rädd men kan inte röra mig. Jag står en meter ifrån djuret när den vänder om och börjar simma iväg från mig. Helt plötsligt sitter jag i fören på ett stort skepp till för valfångst när jag ser späckhuggaren. Jag hoppas innerligt att valfångarna inte ska se henne. Men det gör de, och de förjer snabbt efter späckhuggaren. De skjuter med olika harpuner på djurets rygg och jag ser blod blandas med havsvattnet. Tillslut lurar valfångarna in henne i en vik och när djuret försöker fly skjuter de bara ännu mer och jag försöker få dem att sluta men ingen lyssnar. Det sista jag minns är blod och att jag hör mig själv skrika i sömnen. Sen vaknar jag. Alltså. Det var en av de hemskaste drömmarna jag haft i hela mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0