It´s just another manic monday

Hej hej! Just nu sitter jag och äter mandariner och pepparkakor vid mitt skrivbord. Idag hände det inte så mycket mer speciellt än att vi hade luciaträning i kyrkan, och när vi skulle gå tillbaka till skolan så såg vi Tyra Sjöstedt komma åkandes i sin rosa fina bil. Vinkade glatt till henne (Nicole och Siri tyckte att jag var så pinsam, haha) och hon vinkade tillbaka, tyckte det var så himla kul! Gjorde nog min dag lite, haha. Nu ska jag snart göra en skitjobig teknik-läxa. Puss!

Bilden är tagen härifrån. Jo jag kanske ska köpa ett par palladium. Känns dock lite onödigt eftersom att jag redan har flera par converse.. Men palladiums är så söta!

Kommentarer
Postat av: nicole

omg, hahaha, tittar på gamla filmer från typ exakt ett år sedan. Finns ett i skolan när Peter pratar om nån gris.. hahaha, du anar inte hur ljust han pratar där, låter verkligen inte som han "filma grisen, där!!" hahaahhahahahahahahahhahahahahahha ni måste se den nån gång! okej, hejdå. behövde dela med mig. tjo hej

2011-12-13 @ 18:07:03
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0