Still waiting for the snow to fall

Hejsan allihopa. Nu är det bara några få dagar kvar till jul, jag längtar så himla mycket! Har längtat till julen jättejättelänge, tiden innan julafton är verkligen den bästa tiden på året. Det är synd att det inte är någon snö bara. Fast det gör inte så mycket, bara det kommer snö till sportlovet så man kan åka slalom, då är jag glad.

Här är en bild jag tog förra sportlovet. Min familj och några familjekompisar åker alltid upp till Orsa Grönklitt på skidsäsongen, det har vi gjort några vintrar nu. Det är verkligen världens mysigaste lilla ställe. Den här vinterna har vi bokat skidsemester i en annan del av norra Sverige, sorgligt nog, man måste väl prova nytt, annars blir livet rätt lame antar jag.. Men Orsa var väldigt fint i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Julia

Länkbyte? :)<3

2011-12-18 @ 16:36:59
URL: http://juliawbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0