Bilder från idag, onsdag


Ett inlägg kommer lastat med suddiga mobilbilder från min dag. Ursäkta för bilderna igen, men jag hade inte tid eller ork för att ta med mig kameran imorse. Vaknade tjugo i tio och vi börjar tio på onsdagar. Jag är mästare på att försova mig. En del av lunchrasten tillbringades i alla fall tillsammans med Siri på en bänk, och med en cola i handen.

Nicole var pepp på att testa söta öronmuffar inne på Urban outfitters, dit vi bland annat gick efter att skolan slutat.

Och jag testade Docks inne på en skoaffär som jag inte minns vad den hette, men jag minns att jag ville ha de här skorna så himlahimla mycket! Bästa skorna tror jag! Ifall någon vänlig själ vill vara så snäll och köpa sådana här, så har jag storlek 37 på bilden, men kan nog trycka ner fossingarna i ett par 36:or...

Gick till tomten på NK:s julskyltning och berättade att jag väldigt gärna ville ha ett par Dr. Martens. Haha, nej, men julskyltningen var fin som vanligt.

Jag och Siri satt och väntade på Nicole inne på Bikbok. Hoppas dem har rea på juldagen inne på Bikbok, för jag ska gå upp tidigt den dagen och springa in i alla affärer och fynda, innan planet går senare på eftermiddagen!

Vi gick senare in i en del affärer för att handla bra julklappar och så. Jag älskar alla badbomber i olika färger inne på Lush! Gör mig så glad. Puss!

Kommentarer
Postat av: nicole

haha, alltid lika fin på bilder är jag...

2011-12-21 @ 23:17:00
URL: http://imnicole.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: hahaha, jaaa, eller varför inte hänga med lejon/elefanter/giraffer/andra trevliga djur. Haha, du kommer säkert få det asnaajjs! <3 :D

2011-12-21 @ 23:19:15
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0