Min torsdag, efter avslutningen


Idag efter skolavslutningen så bestämde sig vi tre tjejer oss för att dra oss mot ett mysigt café som heter Muffin Bakery. Det ligger på riktiga tant-med-knähund-östermalm, för er som har intresse för att veta var det ligger. Det var fint!

Här är Nicoles hand och hennes shot-latte som Siri kallade det. Väldigt liten latte, det var därför.

Och här är hon, inte bara handen längre. Vi två satt kvar en bra stund efter att Siri gått för att möta upp sin syster på stan.


Köpte en magtröja inne på BikBok, (flygtiderna har blivit ändrade, vi åker tidigt på juldagen, så jag kommer inte alls hinna med någon shopping på julrean som jag hade planerat, tyvär) dock ska jag nog fixa till den lite, och inte bära den till lågt skurna byxor.

Såhär road var Nicole av att sitta och vänta på mig, haha!

Ja. Och sen började vi dra oss hemmåt, såhär pimpat var plattan. Minus lastbilen då.

Och sen åkte jag och min familj till några vänner på Lidingö. Visste ni att jag egentligen skulle ha bott på Lidingö? Närmare bestämt i Hersby. Tur att det aldrig blev så, då hade jag inte haft lika fina vänner som jag har just nu ju!

Kommentarer
Postat av: nicole

hahahahahahahhaaahhaha, höll på att spotta ut all tandkräm!!! VAD ÄR DET DÄR FÖR HIMLA SMYGBILD?!!? har aldirg någonsin sett något fulare! Ser ut som en himla bulldog! hahahahhahahahahah

2011-12-23 @ 00:38:21
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0