Here we go beautiful Kenya

Det känns liksom lite konstigt att det här kanske är det sista inlägget jag skriver på flera flera dagar. Vid tre på morgonen går en taxi till Arlanda, efter det mellanlandar vi sammanlagt på fyra (!) ställen: Köpenhamn, Frankfurt, Addis Abeba och vid Kilimanjaro, innan vi kommer fram till Kenya. Kommer hem om lite mer än två veckor, förhoppningsvis då med minnen för livet.
Jag kommer verkligen sakna alla vänner, varenda sekund, men det är endast två veckor som sagt, och det är inte så mycket!
Vad gäller bloggen så har jag tidsinställt några inlägg som kommer upp här lite när som helst. Har hotellen WiFi så kommer jag blogga varenda dag. Det kan ni räkna med!
Jag vill nu bara önska er alla fina ett superduperbra jullov, och god jul igen! Kram och puss!

Kommentarer
Postat av: haidisblog ▲

Hoppas du haft en mysig jul ^^!

2011-12-26 @ 18:19:55
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0