Indien del 2

Det här inlägget skulle som sagt ha publicerats igår, menmen. Igår var jag, Nicole och Lovisa jättegulliga, så på vår håltimme plingade vi på hos Siri med en marabou chokladkaka. Hon var sjuk den stackarn. Vi stod och pratade i säkert två timmar. Gissa vad vi pratade om? Harry Potter, haha. Siri är helt crazy, hon har precis börjat läsa böckerna. Har tjatat på henne i flera år nu, men bättre sent än aldrig! Nicole, lyssna på det också.

Här kommer en massa bilder från Goa.



En del av hotellets gulliga lobby.

Balkongen till vårat rum.

Utanför hotellet, på väg till stranden.



Vart man än kollade så var det vildhundar, helt fredliga. Ville ta med mig alla hem.

The BEACH



Fick jättefin nagelmanikyr på stranden.



Första kvällen i Goa, vi åt middag på hotellets restaurang. Ljuset blev fel så mitt ena öga ser konstigt ut.

En av poolerna på hotellet :)

Vi åkte ut tidigt på morgonen för att se vilda delfiner i floden.

Vi såg jättemånga delfiner, men jag hann inte ta kort på dem, däremot så filmade jag. Vet inte hur man lägger upp filmklipp på bloggen, men ifall jag lär mig visar jag. Carro badade med delfiner i Curacou, kul va? :)

Fiskebåt.



En liten skitsöt kyckling som hade sprungit bort sig från sin mamma, den var lite knäpp, sprang in på en restaurang så personalen fick lyfta ut den, haha.

Världens godaste drink, moctail strawberry lemon.



Cool.





Finn ett fel, haha.



Vi åkte in till staden, vi var inne i ett köpcenter som hade en hel vägg fylld av armband.


Såg att Natasha från top model (för länge sedan) var med i en indisk reklam.



Blev jätteglad när det stod tummen upp på cola-flaskorna :)





Jättesmå hundvalpar, ni kan fatta att jag dog lite typ.





En till kossa.

Det där ser inte särskilt smart ut :/

Fick ny manikyr :)



Vart lite sur för att jag blev störd i mitt väldigt viktiga gossip girl-läsande, haha.

När vi åt middag på något ställe så kom det värsta fyrverkerierna, det var något hotell som hade en fest. Älskar fireworks.

I lobbyn var det alltid gigantiska skålar fyllda med vatten och flytande blad som bildade ett fint motiv. Som ni ser på bilden, dem bytte motiv varje morgon.

Sista kvällen.

Såja, det var alla bra bilder. Dem andra jag syftar på är säkert jättesuddiga, eller så ser jag helt mongo ut på dem, hah. Nu ska jag läsa lite, mysigt värre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0