Lillebror bli aldrig som jag

Kom precis hem efter att ha sett världshistoriens läskigaste film, Insidious, med pappa. Helt galet läskig, jag som trodde att jag sett en hel del inom skräckfilms-genren. I eftermiddags träffade jag upp mina homies, dock regnade det extremt mycket ett tag och jag hade såklart glömt paraplyet hemma.



Nicole provade Mimmi Pigg-rosett, sött!

Siri tvingade oss att gå in i stadsbiblioteket. Nej jag bara skojade, min idé, har faktiskt aldrig varit där, mysigaste stället i hela staden.





Jättefin! Ny profilbild kanske?


Nu ska jag kolla lite bloggar, lite filmklipp på youtube och sen försöka sova, det lär inte bli lätt, skulle inte förvåna mig ifall jag springer in till pappa mitt i natten efter att ha tyckt mig se en demon stå i hörnet av mitt rum. Haha, godnatt.


Kommentarer
Postat av: nicole

haha naaaaw, hoppas du kan sova! :)

hahahahahahahh, förlåt med gud jag dööör på bibloteksbilden,hahahahhaha <3

2011-06-22 @ 00:10:57
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0