And diamonds are forever


Idag fick vi sluta tidigt, jag Siri och Nicole gjorde vår lilla fredags-tradition, vi gick ut på stan!

Foto foto

Köpte med oss mat från donken som vanligt, haha :)

Profilbild, NU!



Vi bytte brillor en stund, jag passar inte i Ray Ban´s om jag får säga det själv.

Vi mötte Carro, Rebecca och Zet (inte med på bilden), när vi skulle försöka få en titt på One Direction, det gick inte så jäkla bra, dem kom aldrig.

Så Nicole tröstade sig med att turista sig utanför slottet.



Årets bästa bild.



Försökte fixa en ny profilbild till fb, ser lite vit ut, men det är rätt okej. Tycks?

Vi tog en ny turistbild, för att verka trovärdiga så snackade jag engelska medans, folk som gick förbi stirrade konstigt, mitt engelska uttal är väl inte bäst precis, haha.


Kommentarer
Postat av: Carro

Oh My goood va fuuul :P men det kanske va meningen haha..? :/

2011-05-21 @ 12:39:08
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0