14-10-2011


Hej alla som läser min blogg! Hoppas alla har en jättebra fredag och har roliga planer inför helgen! Själv ska jag hänga med min mattebok hela helgen, eftersom att jag har ett rätt så hemskt matteprov nästa vecka. Dock skulle jag kunna göra ungefär lite vad jag vill, eftersom mina föräldrar åker till landet i helgen, men vill man ha bra resultat på proven antar jag att man måste kämpa lite.
I alla fall, nu ska jag äta middag (nachos, jag vet att ni vill vara mig just nu, erkänn!) och efter det kan ni allt förvänta er mycket blogginlägg.
 
(Och juste, jag använde min nya tunna dunjacka idag. Fast, jag hade inte shorts till som ni kanske förstår.)

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: hihi tack så mkt!! :'D

2011-10-14 @ 20:16:50
URL: http://haidisblog.se
Postat av: Carro

FINHEADERFINHEADERFINHEADEEER!!!! asfin bild :D <3

2011-10-15 @ 13:30:59
URL: http://dellifin.blogg.se/
Postat av: Emma

Jääävlar va bruna ben du har! Eller bilden kanske inte var tagen nu...

2011-10-16 @ 23:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0