A perfect pleated skirt please!

Hej ni få där som är kvar på min lilla blogg. Jag svär på att jag skulle kunna krama alla er i en och samma kram, så få är ni just nu. Fast jag har inte uppdaterat särskilt bra heller. Ajaj.

För att ge er alla en liten "uppdatering" om vad som hänt under de närmaste dagarna:
Jag har hängt på mitt lantställe i helgen och skrivit en himla uppsats om cannabis. Det tog tid kan jag säga er.
I skolan idag skrev jag världens bästa novell! Kan knappt vänta på att få tillbaka den. Är för första gången i mitt liv nöjd med ett skolarbete. 
Och i eftermiddags satt jag och Nicole på mongo-matten igen. Kult. Och jag räckte upp handen ungefär tio gånger för ovanlighetens skull. Jag räcker aldrig upp handen på lektioner, något som jag måste ändra på antar jag. 
Gud vilket långt inlägg! Hoppas ni inte somnade ♥

Och en sak till. Jag vill ha en sån här kjol. Fast i svart, och en i biege/ljusrosa. Visst är den helt sjukt fin? Jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0