En fem-timmars-fika


Igår eftermiddag gick jag och Nicole och Siri nästan direkt till Wayne´s coffee efter skolan. Det som ligger vid Mio, en våning ovanför gatorna och alla bilar.

Frappe! Eller jag beställde en annan dryck men fick en frappe. Det gick bra det med.

Muuums!



Hej siri!



Ser ni, det är nästan samma bild som i headern? Nicole är stolt fotograf hihi.



Sen blev det ganska mörkt utomhus.

Så då gick vi hem, efter en fem timmar lång fika! Om en timme ska jag träffa tjejerna igen, då ska vi äta middag på nåt ställe. Ni får helt enkelt kolla in snart igen, för jag tar såklart med mig kameran. Puss!

Kommentarer
Postat av: Siri

bilden på mig var ju jättefin hah.. x_x

2011-10-16 @ 19:45:12
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/
Postat av: Emma

Jättefiiiin header!

2011-10-16 @ 23:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0