You make me run away


Hejsan hoppsan! Nu har jag kommit hem från middag+fika (=dejt? hahaha) med tjejerna.

Pizza

Efter någon timme tror jag, så gick vi vidare.

Okej döda mig inte nu Nicole, jag vet att du inte gillade den här bilden men den var väl ändå lite fin?

Gud vad suddig bild, i alla fall så gick vi vidare till ett mysigt café som heter Café 60.

Sämst bild igen, men det var värt det, för det var världens mysigaste belysning.



Och så efter en lång stund började vi gå hem.

Nicole var en riktig bad boy, försökte putta omkull Siri när hon knöt ena skosnöret.

Här är jag, ser dock ut som en kort liten mupp på den här bilden.

Nu ska jag kolla på film och äta chips med min lillebror, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0