Söndag den andra oktober.

Det finns inga ord som beskriver hur mycket jag hatar mitt internet just nu. Jag hinner väl somna innan det här inlägget publiceras. Idag har jag i alla fall varit på stan med mamma för första gången på hur många miljonder år som helst. När man var liten gick man på stan med sina föräldrar var och varannan helg, men det blir aldrig så ofta nu, någon som känner igen sig?
Jag köpte bland annat världens mysigaste militärgröna halsduk! Det ska nog bli ganska kallt i veckan så då ska jag börja använda den. Jag längtar faktiskt lite.
Rolig bild va? Och mitt hår ser alldeles rött och fint ut!

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-10-03 @ 17:03:46
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0