Återträff-söndagen


Idag träffade jag som sagt några kompisar, vi gick först till Wayne´s och fikade en stund.

Dem här känner ni allt redan!

Cecilia känner ni inte igen så mycket va? Vi hängde jämt i mellanstadiet. Alltså jag, Siri, Nicole, Viktoria, Saga och Cecilia var värsta lilla järngänget i vår rätt splittrade klass. Lärarna kallade oss tjejmaffian.

Mötte upp Saga vid NK efter en stund.



Nicole och Viktoria lite i bakgrunden.

Vi gick i alla fall runt lite var som helst.



Vi försökte oss på att ta gruppbilder, ungefär alla blev suddiga. Vicki behövde tyvär gå hem rätt tidigt, så hon är inte med på våra failade grupp-bilder, haha.



Vet inte riktigt varför jag lägger ut sådana här osmickrande bilder på mitt ansikte. Fast alla andra blev jättefina haha!

Fin!

Efter ett tag började vi gå hemmåt.

Efter att vi sagt hejdå till Siri och Cecilia (och svurit på att vi ska ses snart igen!!) gjorde vi ett stopp på bästa mataffären.

Nu förstår ni varför..

Saga har fått en vit iphone 4. Jag. vill. ha. NU!

Sen gick vi hem sista lilla biten. Åt middag och nu sitter jag här och bloggar. Och lyssnar på min nya favoritlåt. Alltså jag byter nog favoritlåt hela tiden, men den här som jag lyssnar på nu är så himla fin! Avgudar Chris Martin, pratar om honom hela tiden. Fast jag blandar alltid ihop honom med den här killen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

superliiike ^_^

2011-10-30 @ 21:05:55
Postat av: Siri

HAHAHAHAH Chris Martin och Brandon Flowers är INTE lika! c: Och när jag ändå är här och kommenterar, fina bilder! <3

2011-10-30 @ 22:37:45
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/
Postat av: nicole

hahahahahhahahahahahaha jag kan inte sluta skratta åt gruppbilderna......

2011-10-30 @ 23:26:13
URL: http://imnicole.blogg.se/
Postat av: Anonym

va trevligt det ser ut att ha varit :) fina bilder också!

2011-10-31 @ 11:31:33
Postat av: Linnea

sv, anonym: tacktack vad söt du är! det var jättetrevligt :)

2011-10-31 @ 14:46:59
URL: http://favoritelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0