Vi såg Whitney Port


Nu kanske ni tror att jag har blivit wild and crazy, men rubriken stämmer.

Whitney Port, känd från The Hills och The City var på besök i Sverige, troligtvis för att gör PR för sin kollektion med Bik Bok.

Pepp pepp. Nicole och Melissa var änglar som lät oss "glida på en räkmacka", dvs att vi fick ställa oss med dem i kön. Hade vi inte gjort det så hade vi nog inte hunnit se henne. Så tack igen!

Ett roligt sammanträffande var att Kaji, Louise och Bianca från vår klass stod precis framför oss också.

Hej Nicole!

Så, vi väntade en ganska lång stund, det var rätt lång kö inne i själva affären också. Jag praoade faktiskt på Bik Bok för ett år sen tror jag. Jag såg mina "kollegor" men dem kände inte igen mig. :( ajaj

Helt plötsligt var vi nästan längst fram.

Saga och Whitney!

Jag och Whitney!

Siri och Whitney!

Söta Whitney.

Melissa och Whitney. Dock tog jag från helt fel vinkel märker jag nu. Inte mycket att göra åt nu, men men.

Sen var det dags att dra sig hem i mörkret. Någon som lagt märke till att jag skrivit Whitney tjugo tusen gånger i det här inlägget? Jag märkte det när jag läste igenom allt, haha!

Litet extrameddelande till finaste Carro: Min dator kan inte logga in på din blogg så det är därför jag skriver inför allas ögon. I alla fall. Jag vet, sötaste klipet i mitt liv, såklart att du kan ta det! Gör det, gör det! Haha ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah jaha okej taack :) <3

2011-10-06 @ 22:53:28
URL: http://oohsnap.myshowroom.se
Postat av: Leia ♥

Ha en fin fredag! :)

2011-10-07 @ 09:34:46
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0