We found love.

Har ni hört Rihannas nya låt? We fuond love. Jag sitter här och sjunger med jag! Haha. Nej men nu är det bara några veckor kvar tills hennes konsert som jag och tjejerna ska gå på. Det bli galet kul. Jag var helt galen i Rihanna när Good girl gone bad kom ut. Alltså galen. Hon var verkligen min förebild. Jag klistrade upp tusen bilder på henne i min bänk i skolan och alla afficher jag kunde hitta tejpade jag upp på väggarna i mitt rum. Skrev hennes namn med tuschpenna på mina armar. Det var tider det.
Och det här var min favoritlåt fram tills jag blev 12-13 år gammal. När jag tänker efter så tycker jag att det kanske var en lite... konstig låt att gilla när man precis tappat alla sina mjölktänder. Inte något som små barn ska lyssna på kanske. Alltså ni fattar vad jag menar.


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Hej på dig! Hur har du haft det i helgen då? :)

2011-10-09 @ 14:31:08
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0