Hej du där.

Fredag mina kära vänner! Fredag fredag fredag. Lätt bästa dagen i veckan. Här kommer några bilder.

Fina Siri innan matten.

Och fina Nicole.

Efter skolan gick vi direkt till Åhléns för att träffa Kenza!

Hon hade ett litet event för att marknadsföra sina nya snygga jackor. Så vi köade i en liten stund.

Liket till vänster på bilden är jag. Det är så orättvist att jag som inte röker och tuggar whitening tuggummin varje dag har så hemskt gula tänder! Här är jag och Kenza i alla fall. Hon var världens snällaste, och jag var världens nervösaste. Trots det så lyckades jag säga några hörbara ord, att hon hade en bra blogg och så.
Nicole och Kenza! Det var en man som ville ta en "proffsbild" på båda dem för han tyckte att Nicole hade intressant utséende. Ta det som ett tecken Nicole, knacka på en argenturs dörr och skriv på ett modellkontrakt!

Siri och Kenza! Lägger upp resten av idolbilderna i ett senare inlägg så att Siri och Nicole kan kopiera. Vi tog nämligen bara kort med min systemkamera. Gud vad Kenza ser glad ut på den här bilden förresten!

Sen gick vi in i gallerian och träffade av en slump Carro och Masken. Dem hade köpt diet-glass från American cookies tror jag. Vi pratade en stund innan det var dags att gå vidare.

Jag drack en frappe från Espresso House. Något bland det godaste som finns. Tror att det är grädde, vanilj, is och mörk kolasås.

Ja, som ni ser så var vi lite överallt.

Köpte en söt t-shirt på monki. Hade väldigt gärna köpt den som hänger till höger men jag ville helst ha en blå eller biege.. Ska troligtvis ut på stan på söndag så jag letar vidare då.

Satt och pratade och filmade i över en timme på en bänk i kungsan.

Sen övertalade vi Nicole att pröva på någonting som alla utom hennes familj och min lillebror gillar.

SUSHI! Bästa maten ungefär, tror att Nicole gillade det ganska mycket, fint att hon prövade i alla fall. Jag och Siri tjatade i ett halvt dussin år så hon hade väl inget val. Förlåt Nicole!
Sen när dem stängde så drog vi oss hem i mörkret, jag och min familj kollade på idol. Jag höll på att börja gråta när Hampus inte fick det där himla wildcardet, han var bäst för tusan! Nej nu ska jag kolla lite bloggar och något tv-program tror jag. Godnatt i förväg ♥


Kommentarer
Postat av: nicole

Hhaha men åhh! Ser ut som jag har underbett! :( :( haha </3 Du och Siri blev jättefina! :)

2011-10-01 @ 00:07:01
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0