Lånat av Nicole.

Vilka är dina tydligaste karaktärsdrag?
För personer som inte känner mig så bra är det väl förmodligen blyg, tråkigt nog. Men annars så vet jag inte riktigt.. Kanske glad?
Vilket är ditt största beroende?
Tror jag svarar som Nicole på den här frågan, musik. Lyssnar på musik ungefär hela tiden förutom då jag går i skolan.
När är du lycklig?
Första vårdagen på året då man kan snöra på sig ett par converse istället för att gå runt och dra fötterna i ett par varma Ugg´s eller ett par Hunters.
Vad beställer du oftast som dryck?
Alltid alltid alltid coca cola när jag äter på restaurang med min familj.
Vad står det i ditt senaste sms?
"Jag kommer nu!!:)"
När sa du "vet du inte vem jag är?" senast?
Ingen aning faktiskt. Haha!
Vilken är din största fåfänga?
Har ingen speciellt fåfänga kanske. Men jag hatar dessa dagar då håret och huden inte vill sammarbeta med mig, om man säger så. Haha!
Vilket uttryck använder du lite för ofta?
Svordomar. Det tycker mina föräldrar i alla fall. Hehe.
Vad är ditt starkaste minne från barndomen?
Kommer ihåg sanslöst mycket från min barndom faktiskt. Har nog inget speciellt minne som väger mycket starkare än något annat.
När googlade du ditt namn senast, och varför?
Jag har pinsamt nog gjort det några gånger faktskt, men det var som tur var några år sedan jag gjorde det sist. Haha!
När ljög du senast?
Ljög för Siri och Nicole på bussen tidigare ikväll när jag svarade på en "antingen eller"-fråga som vilken annan annan tjej i hela världen förutom jag skulle kunnat svara på utan ens någon betänketid.
När skäms du?
När jag gjort någonting som jag egentligen inte hade tillåtelse att göra.
Vad gör dig rasande?
Racism, djurplågeri, miljöhot, vidriga människor, osv.
Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
Är inte mycket för modetrender faktiskt. Jag har liksom på mig det jag själv vill ha på mig.
Vem är den mest kända människa du talat med?
Har faktiskt pratat med Robyn när jag var yngre. Whitney Port har jag också "pratat med".
Vad gör du när ingen annan ser?
Sätter på musik på högsta volym och dansar tills jag blir andfådd.
Berätta om en tvångstanke du inte kan bli av med.
Kan få lite "ryck" ibland och verkligen känna att jag måste hinna över övergångsstället innnan det blir röd gubbe till exempel. Annars så är jag nog rätt befriad från tvångstankar för tillfället.
Vad för skäms-tv njuter du av?
Jag ser seriöst aldrig på tv längre. Jag ser på Desperate housewives och ibland Vakna med The Voice på morgonen. Det är exakt allt.
Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Hmm.. Jag vet inte riktigt. Hoppas mest på att jag inte tvingas lida av någon pykisk sjukdom längre fram i livet.
Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
Kanske en och annan skolbok man inte riktigt hunnit läsa klart tills läraren frågar.
Vad irriterar människor sig på hos dig?
Jag blir ibland lite nedstämd/dryg när jag inte får min vilja igenom. Det är säkerligen väldigt störande för min omgivning, haha!
När skrek du besinningslöst senast?
Tidigare ikväll när jag såg det här klippet. Roligaste youtubeklippet i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0