I heard she broke your heart again.

Hej igen! Kom hem för en stund sedan efter att ha spenderat en bra en heldag tillsammans med mamma och lillebror i olika affärer runt om på stadens gator. Jag blev förresten också lurad flera gånger av Nicole, (första april idag såklart!) som jag sedan snabbt träffade helt spontant utanför Hollister i Gallerian där hon hade varit och letat kläder till "balen" i Blå hallen på onsdag, tillsammans med Vendela!

Jag köpte ett par nya jeans idag också förresten! Dem ska sys upp några centimeter först, så det tar några dagar innan jag kan hämta dem. Älskar älskar dem, kände att ni behövde veta det. Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: nicole

meeen åhh nu kommer du gå där med värsta wooow byxorna! :)) wowooeooaowoowowowww

2012-04-01 @ 21:30:29
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0