torsdag.

Hej på er. Idag var dagen då jag tog ett jätteviktigt beslut. Gråt säkert tre gånger under loppet av några timmar. Men det är bestämt nu i alla fall, och det är ju bra. Idag är också dagen innan Jenny åker iväg till Australien i tre himla veckor!! Kommer sakna henne till döds, men förhoppningsvis kommer hon hem med någon söt liten känguru- eller koala-bebis eller liknande till mig, så jag klarar mig nog. Nu ska jag plugga naturvetenskap till mitt prov som jag har imorgon, älskar livet så mycket just nu!!
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

HALLÅ DU HAR VALT MEN HAR INTE BERÄTTAT FÖR MIG?!?!?!??! VAD VALDE DU?!!?!? SMSA MIG NUUUUU

2012-12-13 @ 22:11:37
Postat av: Carro

KOMMENTAREN VAR IFRÅN MIG SMSA NU

2012-12-13 @ 22:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0