Onsdag


Hej! Ledsen för dålig uppdatering för dagen, men jag förmodar att inte så många ändå har tid över till min blogg, pågrund av all rolig skidåkning! Imorgon åker jag och min lilla familj upp till Järvsö några dagar, det ska bli så kul! Har längtat tillbaka till skidbackarna ända sen vi åkte hem från Dalarna förra året. Menar allvar. Idag har jag i alla fall träffat Saga, vi tog en långprommenad ute i fina solen. Invigde skinnjackan för i år också! Snart är det vår på riktigt känns det verkligen som. Senare på kvällen var jag barnvakt en stund, och nu är jag här. I mitt rum, och packar. Hejdå! ♥

Kommentarer
Postat av: Sophia

Härligt! Själv gick jag o satte mig på stranden och drack te när solen lyste igår! :)

2012-03-01 @ 13:36:37
URL: http://sooq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0