En sommarhälsning.

Hej i stugan. Ja, det är precis var jag är någonstans. I stugan. På lantstället. Mina kusiner har bott här i några dagar nu, och det är rätt bra i alla falI. I förrigår så badade jag i havet för första gången i år. Till skillnad från alla icke-badkrukor så brukar mitt årliga första dopp i havet tråkigt nog inte äga rum förren i slutet av juli typ. Då temperaturen är runt tjugo grader celisus på ett ungefär, alltså inte så kallt att man fryser till is på en halv sekund. Nu ska jag avsluta det här lilla bildlösa ipad-inlägget. Nu vet ni var jag håller hus någonstans i alla fall. Skulle ni ha långtråkigt någon dag så är det bara att komma och hälsa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0