Trött.

Hej på er. Jag har skaffat mig ett sommarjobb idag. Det är därför som jag ligger halvt sövd i min säng just nu. På en liten restaurang/café i närheten av vårt hus. Mina arbetskamrater är jättegulliga och skojiga, så det blir förhoppningsvis rätt roliga kommande dagar. Förresten, om cirkus åtta dagar kommer Caroline hit och bor här i en hel vecka, och det ska bli skitkul! Längtar så himla mycket! Nu ska jag ner till stranden och bada, ( första riktigt varma dagen på typ hela sommaren, så man ska väl passa på antar jag ) puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh jag längtar också!! :) <3

2012-07-20 @ 14:02:20
Postat av: Nicoooole

ÅH KIND!!!!!! <3

2012-07-23 @ 00:09:25
URL: http://imnicole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0