GRATTIS LINNEA, 16 BARRE!!!

Grattttis min fina, bästavän! Idag är du inte hemma utan chillar i England, jag har ingenaning om hur ni firar din födelsedag där, men jag hoppas att du har the-time-of-your-life. Även fast jag mycket gärna skulle vilja vara där.
 
För att hålla det kort så är du en av dem mest underbara personerna jag känner. Du frågar mig ofta varför jag skrattar, det är för att du är så hysteriskt rolig! Och du vet inte ens om det alltid. Men emellan skratten finns det även en allvarlighet, någon man kan prata med allt om. Du är fin på alla sätt och vis och det skrämmer mig att vi kommer börja på olika skolor till hösten, att jag inte kommer att se dig varje dag. Men det som skrämmer mig allra mest är att vi liksom kommer att skiljas åt på sätt och vis. Men rädslan skall inte bli verklighet, jag tänker vara en jobbig liten dampunge som kommer att hänga med dig all the time, hoho. 
 
Jag inser nu när du varit borta i nästan två veckor, att det är näst intill omöjligt att inte få vara med dig varje dag, prata om killar, problem och allt där emellan. Men snart kommer du hem och jag längtar, om man säger så. GRATTIS, min underbara bästavän!!!!! ♥♥♥ /Nicole 
 
Hittade ett par gamla och söta bilder på oss........
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0