Idag är det fredag

Hej på dig. Just nu ligger jag i min säng och kollar på lite roliga youtube-klipp och läser några konstiga bloggar. Måste förmodligen sova alldeles om bara en liten stund, eftersom att jag och mamma ska till stan jättetidigt imorgon för att köpa lite kläder åt mig (förhoppningsvis!) för att jag varit snäll och nästan frivilligt lånat ut min laptop i flera dagar åt min lillebror, som har gjort sönder sin dator. Jag vet, jag är den är nog den bästa storasystern i hela världen!! ♥ ♥ ♥

Nicole var lite mystisk och visade upp det där tre-koppar-gissa-under-vilken-av-dem-som-skatten-ligger-spelet. Jag vann hela tiden. Hehe, okej, jag gissade fel ungefär alla gånger. Godnatt nu!

Kommentarer
Postat av: nicole

DET DÄR VAR DEN FULASTE BILDEN JAG NÅGONSIN SKÅDAT

2012-03-17 @ 11:48:24
URL: http://imnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0