torsdag.

Hejsan allaihopa! Jag hade en halv studiedag (jäkligt typiskt att just vår lilla skola får en halv studiedag medan resten av Stockholms skolor får en hel studiedag, haha!) idag, så jag har kunnat ta det lugnt hela eftermiddagen. Fram tills nu. För nu ska jag ägna hela resten av kvällen till att plugga inför mitt franskaprov som äger rum imorgon. Mjääääääk, som Nicole säger om någonting är negativt.



Tycker att jag förtjänar en applåd för att jag tappert tagit bilder på ingredienserna till min omelett som jag åt till lunch, för att sedan lägga upp resultat och en beskrivning på hur man tillagar "Linneas egna omelett". Fast det blir ingen beskrivning och slutresultat på denna omelett, för den brändes i stekpannan, hehe. Och blev ful och bränd. Men jag gjorde ett försök i alla fall!! Haha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0